Generalforsamling d. 7. marts 2020

Velkommen til årets generalforsamling!

Den årlige generalforsamling er foreningens højeste myndighed, hvor medlemmer kan ytre holdninger og idéer samt lade deres stemme gælde. Det er også her, bestyrelsen fremlægger beretning, regnskab og budget for det kommende år.

I arkivet kan du finde relevante dokumenter vedrørende generalforsamlingen 2020 som årsberetning, årsregnskab m.m.

Læs dagsorden for generalforsamlingen her og tilmeld dig her. (Tilmelding kræver login.)

Som medlem af Danske Torpare har du adgang til generalforsamlingen og stemmeret. På generalforsamlingen vælges der desuden repræsentanter til foreningen som fx formand, bestyrelsesmedlemmer og kasserer. Har du ikke mulighed for at være til stede til generalforsamlingen, kan du afgive en fuldmagt i fysisk form (digitale fuldmagter godtages ikke).

Vigtig information fra Udenrigsministeriet

Frem til mandag d. 13. april frarådes alle ikke-nødvendige rejser ud af Danmark, herunder også til Sverige. Og er man allerede i udlandet, bør man rejse hjem hurtigst muligt. Danske Torpare henviser til, at man følger Udenrigsministeriets opfordringer, og at man i det hele taget holder sig opdateret på https://um.dk, hvis man opholder sig i Sverige. Læs mere her.

Vigtig information fra de svenske myndigheder

Torsdag d. 19. marts og 30 dage frem lukker Sverige grænserne for alle ikke-EU-borgere.

Vigtig information fra Danske Torpare

Danske Torpares sekretariatet holder foreløbigt lukket for personligt fremmøde resten af marts måned
Danske Torpare holder sekretariatet lukket foreløbigt t.o.m. marts for at undgå spredning af corona. Vi har naturligvis åbent for henvendelser på telefonen, og mails besvares også. Læs mere her.

OBS!! Bestilling af varer i webshoppen
Bestiller du varer i vores webshop, gør vi opmærksom på, at de foreløbigt ikke kan sendes afsted resten af marts måned.