Наши партнеры

Orientering om udskydelse af generalforsamling

Coronavirus COVID-19

Kære medlemmer

Først og fremmest tænker vi naturligvis på vores medlemmers sikkerhed, og derfor har bestyrelsen her til aften besluttet at flytte årets generalforsamling i morgen d. 7. marts.

Bestyrelsen vender tilbage med information om, hvad vi så gør, så snart vi kan.

Beslutningen er taget ud fra den vurdering af risikoen for coronasmitte, som Regeringen og Sundhedsstyrelsen har kommunikeret dd. Det ville være lovligt ud fra retningslinjerne at gennemføre generalforsamlingen, men ikke tilstrækkeligt hensyntagende til vores medlemmer. En enkelt smittet ville medføre en række følgevirkninger, herunder f.eks. mulig karantæne, og det har indlysende mange praktiske konsekvenser. Men over det hviler hensynet til alles sundhed!

Vi har allerede modtaget aflysninger, og håber at nå så mange som muligt med informationen, her til aften. Du er også velkommen til at hjælpe os med at informere.

Bestyrelsen beklager enhver form for ulejlighed dette måtte bringe i jeres planlægning.

Vi vil være til stede på adressen i morgen fra kl .8:00 – 13:00, for at modtage evt. medlemmer, som ikke har modtaget denne information.

På vegne af bestyrelsen

Kim Høgh
Bestyrelsesformand

Sekretariatet er på sommerferie

Danske Torpares sekretariat holder sommerferielukket i uge 29, 30 og 31, og der er derfor lukket for personligt fremmøde og for telefonerne.

Det er dog stadig muligt at sende os en mail på mail@torpare.dk.

Rigtig god sommer!