Læs mere om Billo her
På Billos hjemmeside kan du kan læse mere om tjenesten og oprette en konto.
Læs mere om tilbuddet
Foreningen Danske Torpare har sammen med de svenske virksomheder Billo og Freja bidraget til en løsning, der gør det muligt for danske ejere af fritidshuse i Sverige at få den fysiske post fra Sverige i en digital postkasse.
Danskere er vant til at få digital post i Danmark, hvor det er obligatorisk at have en digital postkasse. Sådan er det ikke i Sverige, hvor der stadig omdeles en del papirpost. Med Billo kan man som fritidshussejer med sikkerhed få sin svenske post til tiden og dermed undgå unødvendige rykkergebyrer, fordi posten er strandet i den svenske postkasse eller er lang tid undervejs til Danmark.
Vigtig post og regninger til sommerhuset i Sverige ligger og venter. Eller også sendes de til Danmark – men fakturaen når at forfalde. Og ved årsskiftet stopper PostNord helt med at omdele breve i Danmark.
Uanset hvilke problemer du har med din svenske post, er Billo løsningen. Du får en svensk postadresse, posten bliver scannet og sendt digitalt til Billo-appen. Ingen mistede regninger, og du får påmindelser, når det er nødvendigt.
Billo er statsligt godkendt, og du opretter nemt en konto med Freja eID – BankID er ikke nødvendigt. Som dansker kan du få et Freja eID helt gratis, du skal blot bruge dit pas og en smartphone. Læs mere om Freja eID her.
Billo koster kun 49 SEK/måned, uden binding. Læs mere og kom i gang i dag – få 2 måneder gratis: https://billo.life/allpost-global/dk
På Billos hjemmeside kan du kan læse mere om tjenesten og oprette en konto.
Læs mere om tilbuddet