fbpx
Наши партнеры

Status: Udfordringer med omdeling af junibladet

Udgivet d. 07.07.2022

Tjek din adresse under Min Konto, hvis du er flyttet inden for det seneste år

Flere end 80 torpare henvendte sig til sekretariatet med klager, da vi spurgte jer, om bladet Torpare var nået frem. Det er helt uacceptabelt, at så mange ikke får deres medlemsblad og vi har efterfølgende fulgt op over for vores samarbejdspartner, Portopartner, som står for at distribuere bladet til medlemmerne.

Der er adskillige grunde til, at der var flere fejl en vanligt, da juni-udgaven af TORPARE blev udsendt.

Her er hvad vi har fundet frem til:

Der var flere fejl end sædvanligt i den adresseliste, som blev brugt sidst, fordi det er et stykke tid siden at adresserne er blevet kontrolleret for flytninger. Det hedder en ”adressevask”. Der har været personaleudskiftning her i sekretariatet og nogle opgaver er gået tabt i overgangen heriblandt adressevasken. Det bliver der rettet op på nu, og vi ”vasker adresser” hen over sommeren. Hvis I har meldt flytning, inden for det seneste år, så tjek venligst en ekstra gang under Min Konto, om I står med den helt rigtige adresse.

TORPARE-blade bliver distribueret i det adresserede omslag, som også indeholder Havenyt eller Idényt. Hvis du har ”Reklamer Nej-tak” så er TORPARE dog det eneste, som ligger i omslaget. PortoPartner har erfaring for, at nogle modtagere kan komme til at smide omslaget med indhold væk, inden de opdager, at TORPARE ligger indeni. Så tjek gerne indholdet omslaget en ekstra gang.

Buddene, som afleverer omslaget med TORPARE kommer fra FK-distribution. Buddene skal melde ind via en app efterhånden som de kommer rundt på ruten, men det kan ikke udelukkes, at der sker fejl. PortoPartner, som booker FK-distribution til opgaven for Danske Torpare oplever, at kvaliteten af omdelingen denne gang har være betydelig dårligere end sædvanligt. Derfor har de klaget til FK-distribution på vores vegne. Vi forventer, at der er strammet op, når august-bladet bliver omdelt med buddene.

Endelig skete der en menneskelig fejl på pakkeriet, da ca. 200 blade skulle sendes til modtagere i udlandet, idet nogle fik tilsendt april-nummeret igen i stedet for juni-nummeret. Alle 200 medlemmer i udlandet har nu fået juni-nummeret tilsendt.

Vi ved, hvor glade I er for medlemsbladet, og vi gør vores bedste for, at I får TORPARE hver gang. Hjælp os ved at holde jeres adresser opdaterede under Min Konto og tjek det adresserede omslag en ekstra gang. Sig til, hvis TORPARE ikke er nået frem den 15. i den måned, bladet udkommer. Næste gang i august. Så har I gjort hvad I kan. Resten af opgaven ligger hos os og vores samarbejdspartnere.

I kan altid læse TORPARE her.

print
X
×
Bliv medlem
Shop
Videnscenter
Aktiviteter