Adgang til E.ONs online selvbetjeningsløsning

E.ON har i foråret 2019 erstattet den online selvbetjeningsløsning ’Mina Sidor’ med en ny tjeneste kaldet ’Mitt E.ON’. En forbedring, der bl.a. gør det muligt at følge sit forbrug og se sine fakturaer online.

Denne forbedring affødte imidlertid en række spørgsmål omkring, hvordan man som dansk kunde hos E.ON får adgang til sine personlige oplysninger, da der kræves Mobilt BankID for at logge ind på den nye tjeneste.

Danske Torpare har været i kontakt med E.ON og fået en guide til, hvordan du uden Mobilt BankID fortsat kan få adgang til din side på E.ONs hjemmeside.

  1. Gå til Mina Sidor ved at klikke her
  2. Du har nu fået adgang til tjenesten

Yderligere præciseres det, hvad du skal gøre, hvis du ikke i forvejen har en brugerkonto til online log ind. I så fald trykkes ’skapa använderkonto’ nederst på siden under overskriften ’Är du här första gången?’.

Ligeledes kan du ved udfyldelse af dine personlige oplysninger trykke ’Alternativ till personnummer’, hvis du ikke har et svensk personnummer til at oprette en konto. I stedet indtastes dit seneste fakturanummer.

print
X
×
Bliv medlem
Shop
Videnscenter
Aktiviteter