BiodiversitetS-nETVÆRKet

Den 1. februar 2024 holdt netværk for Biodiversitet sit første møde med 45 tilmeldte. På baggrund af to inspirerende oplæg, drøftede deltagerne, hvad netværket skal arbejde for at tilbyde medlemmerne og hvordan.

Mulighederne er mange og denne liste er ikke udtømmende: foredrag om biodiversitet, ekskursioner til lokaliteter i Sverige og Danmark, kurser om anlæg af vandhul/sø, leslåningskurser, afgræsning med dyr, så ejendommen ikke springer i skov, samarbejde med svenske netværk.

Den nedsatte styregruppe holder møde i starten af april 2024, og herefter vil der komme en opdatering af denne tekst.

Som medlem af netværket har du adgang til materialet fra mødet den 1. februar 2024, og materiale fra kommende møder og aktiviteter vil også kunne findes via netværkets side.

Bliv en del af biodiversitetsnetværket
Ønsker du at blive medlem af netværket, kan du logge ind på din medlemsprofil
på Danske Torpares hjemmeside og opdatere dine medlemsoplysninger med
en afkrydsning i biodiversitetsnetværket. Klik her for at ændre dine medlemsoplysninger.