Danske Torpare 40 år

I over 40 år har Danske Torpare hjulpet danskere godt på vej, når drømmen er Sverige.

Foreningen har mange vigtige samarbejdspartnere, som gør det muligt, at Danske Torpare kan varetage sine medlemmers interesser på den svenske side af Øresund. Vi er løbende i dialog med svenske kommuner, den danske og svenske ambassadør, Grænsehindringsrådet, Øresunddirekt og ikke mindst andre relevante organisationer, der gør det nemmere at være dansker i Sverige.

Her på siden kan du se de 40-års jubilæumshilsner som nogle af Danske Torpares vigtigste samarbejdspartnere sendte til foreningen.

Magnus Gunnarsson, Kommunstyrelsens Ordförande, Ljungby Kommune

Mikael Jeansson, Kommunstyrelsens Ordförande, Tingsryd Kommune

Elizabeth Peltola, Kommunstyrelsens Ordförande, Älmhult Kommune

Erling Cronqvist, Kommunstyrelsens Ordförande, Laholm Kommune

Bengt Germundsson, Kommunstyrelsens Ordförande, Markaryd Kommune

Bertel Haarder, Grænsehindringsrådet, Nordisk Samarbejde

Christin Hjortsberg, Öresundssamordnare/Skatteinformatör, og Malin Dahl, verksamhetsansvarig, Øresunddirekt

Lars Johnsson, Kommunstyrelsens Ordförande, Hässleholm Kommune

Brittis Benzler, Landshövding, Halland Kommune

Charlotte Wrangberg, svensk ambassadør i Danmark, Sveriges Ambassade

Vibeke Rovsing Lauritzen, dansk ambassadør i Sverige, Danmarks Ambassade

Også de samarbejdspartnere, Danske Torpare indgår medlemsfordele med, er vigtige for foreningen og ikke mindst vores medlemmer. Herigennem sikrer vi fordelagtige bankaftaler, alarmløsninger og forsikring, rabat på transporten til og fra det svenske hus samt dygtige ejendomsmæglere, der kan hjælpe vores medlemmer godt på vej eller godt videre med livet i Sverige – blandt meget andet. Herunder ser du de 40-års jubilæumshilsener, som foreningen modtog fra disse samarbejdspartnere.

Kristian Durhuus, adm. direktør, ForSea Ferries

Linus Eriksson, adm. direktør, Øresundsbron