En af de mange måder du kan nyde dit svenske torp og den svenske natur, er at gå på jagt.

I Danske Torpares Jagtnetværk, vil vi gerne have fokus på danske torpare, som går på jagt i Sverige. Vi ønsker at udbrede nyttig viden om praktiske forhold såsom lovgivning, våben, hygiejne, vildtpleje, jagthunde etc. Men ikke mindst ønsker vi at styrke netværksdannelse blandt danske torpare, som går på jagt i Sverige, samt at fremme en tilknytning til de lokale jægere og foreninger, som giver os alle stor herlighedsværdi.

Måske du kan arrangere jagter sammen med ligesindede i dit svenske naboområde?

Styregruppen i jagtnetværket arrangerer 2-3 årlige møder, hvor vi har fokus på relevante jagt-relaterede emner, hvor du som medlem kan møde andre med samme interesse under hyggelige forhold. Styregruppen står ikke for at arrangere jagter – det må I selv gøre.

Har du spørgsmål til jagt, våbenlov mm. eller har ovenstående vakt din interesse så du har lyst til at blive klogere, så tryk på knappen nedenfor.

Læs mere her

Bliv i øvrigt en del af vores Facebook-gruppe: Danske Torpares jagtnetværk

Mvh Styregruppen for Jagtnetværket

Ønsker du at blive medlem af netværket, kan du logge ind på din medlemsprofil
på Danske Torpares hjemmeside og opdatere dine medlemsoplysninger med
en afkrydsning i Jagtnetværket.

Har du brug for at kontakte jagtnetværket, kan du skrive til styregruppen på jagtnetvaerk@torpare.dk

Kommende aktiviteter i netværkene

Her kan du se de kommende aktiviteter i jagtnetværket og de andre netværk i Danske Torpare.

28juli9:3015:45Leslåningsdag i Småland

August